San Francisco - Reisverslagen van Renée Vreuls - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslagen van Renée Vreuls - WaarBenJij.nu

San Francisco

Ik ga voor 6 maanden in San Francisco een taalcursus Engels volgen. Ik doe dit via een organisatie, EF (www.ef.nl/). Ik zal bij een gastgezin overnachten, gelukkig samen met nog een internationaal meisje van mijn leeftijd, ik ken hen nog niet.
Het leek me leuk om naar het buitenland te gaan in mijn tussenjaar en vooral naar Amerika omdat ik al in New York ben geweest en dat echt super vond. Ook wou ik graag mijn Engels verbeteren en kwam ik er achter dat San Francisco een hele leuk stad is en leek het me perfect om daar de Engelse taal nog beter te leren.

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2014

Back home........

17 Februari 2014

Only 6 days left...

10 Februari 2014

Only 2 weeks left!

03 Februari 2014

20st week already!

27 Januari 2014

19th week!
Renée

Ik ga voor 6 maanden naar Amerika, San Francisco, en daarom leek het me leuk om een blog bij te houden zodat jullie mij en mijn hopelijk leuke avonturen kunnen volgen! Ik zal proberen zoveel mogelijk teksten en foto's te plaatsen en het lijkt me leuk om ook wat van jullie uit het kikkerlandje te horen. Ook kunnen we altijd mailen en skypen, email: reneevreuls@hotmail.nl skype: renee4313 Ik ga jullie missen en tot snelllllllll!!!

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18746

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 15 Juni 2014

Costa Rica

08 September 2013 - 21 Februari 2014

San Francisco

Landen bezocht: